kolmekümne neljas nädal: jää peal kala ja vaheajaks Hamarisse

LØRDAG§LAUPÄEV 02.04.2022

Täna veetsin päeva eesti sõbra Gellyga. Kõigepealt aitasin ma tal teha ära inglise keele kodutöö, mis võttis paar tundi - lindistasime podcasti. Siis vaatasime ära ühe anime-sarja, võttis ainult neli tundi. Peale seda mängisime veel Genshinit ka koos. Õhtul vaatasin ka Kätekat.

SØNDAG§PÜHAPÄEV 03.04.2022

Mind ajati hommikul üles, et jää peale kala püüdma minna. Pilking nagu seda siin kutsutakse. Sõitsime kolmekesi mina, Martin ja Tomas mingi 20 minutit kuhugi järve äärde, Tomas puuris meile augud ja istusime maha. Jõledasti puhus ja mu varbad külmetasid. Me väga kaua ei jäänud, kuna täna polnud kaladel hea tuju ning Martin külmetas. Tomas sai küll ühe kala, aga ta jättis ta sinna. Natuke hirmus oli, jää pragises nagu Jääaja: Suure sula filmis. No ikka väga huvitav hobi 😀, vähemalt saan nüüd öelda, et olen seda teinud. Kodus käisid meil külas jälle mingid sugulased, neid nii palju, mina neil küll nimesid kõiki ei mäleta. Britt käis ka külas ja sõime vahvleid. Vaatasin loomulikult Kätekat ja mängisin Genshini.


MANDAG§ESMASPÄEV 04.04.2022

Esimene tund oli prantsa. See oli väga lõbus seekord, alustasime uut teemat Prantsuse kunsti teemal ja tegime lihtsalt kõik koos mõttekaarti. Teine tund oli norsk, kus rääkisime vanapõhja keelest, no sellest keelest, mida kirjutati ruunidega ja mida rääkisid viikingid. Võrdlesime tänapäeva norra keelega ja kuulasime seda. Kolmas tund oli inka, kus tegelesime oma projektiga. Viimane tund oli mata, kus alustasime uut majanduse teemat, lõpuks on mulle ka midagi uut. Kodus mängisin Genshini ja vaatasin Kätekat. 

Juba oli normaalne kevad õues, aga täna järsku tuli lumi lampi maha. Kuulsin, et Eestis on ka nii. Koolis ka järsku kõik haiged.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 05.04.2022

Esimene tund oli psühholoogia, kus me rääkisime mälust. Sain teada, et mu lühimälu on erakordselt halb. Järgmise vaba tunni asemel oli meil üks loeng normaalsest sõitmisest. See oli väga interaktiivne ja toodi naljakaid ja pärisnäiteid. Räägiti siis kiirustamisest, purjussõitmisest ja turvavöö kandmisest. Mina ütleks, et see oli päris hea loeng, see onu, kes seda esitas oli naljakas ja oskas veenda küll. Siis oli ajalootund, kus nagu ikka väga ei teinud midagi. Selle riigi ajalootunnid/õpetajad annavad ikka soovida küll. Kodus mängisin Genshini. Nüüd ma peaksin tegelikult iga päev kaks nädalat töötama oma inglise keele projekti kallal, aga Genshin ja kätekas... Ann Kristin tegi banaanikooki. 

ONSDAG§KOLMAPÄEV 06.04.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus alustasime uut dokumentaali robotitest ja tehisintellektist. Teine tund oli inglise keel, kus me rääkisime ajakirjandusest ning viimane oli prantsa, kus alustasime ka filmi vaatamist. Kodus mängisin Genshini ning tegin inglise keelt.

TORSDAG§NELJAPÄEV 07.04.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus vaatasime lõpuni selle eilse dokumentaali ning siis arutasime selle üle gruppides. Teine tund oli psühholoogia, kus õpetaja puudus ja seega tegelesin ma inglise keelega. Kolmas tund oli keka, kus me saime tegevuse ise valida. Mängisime rahvastepalli, millel on Norras erinevad reeglid kusjuures ning hiljem mängis üks grupp jalkat ja teine võrku. Mina olin võrgu grupis. Viimane tund oli norra keel, kus me pidime kirjutama tänapäeva norra keele ja vanapõhja keele erinevustest. Kodus mängisin Genshini ja tegelesin inglise keelega. Ma kahtlen, et ma saan selle õigeks ajaks valmis.

FREDAG§REEDE 08.04.2022

Täna oli psühholoogia fagdag. Kõigepealt oli loeng mälust ja see algas sellega, et auditooriumisse tuli üks tehnika mees, kes varastas õpetaja telefoni ära. Peale seda andis õpetaja meile küsimused varga välimuse kohta. Ehk siis see oli lavastus, see oli ootamatu ja naljakas. Ta testis siis sellega meie lühimälu ja me saime isegi päris hästi hakkama, üllatasime õpetajat. Peale loengut vaatasime ühe dokumentaali ära. See oli päris õudne tõesti sündinud lugu mälukaotusest ja kaksikutest. Peale seda pidime seda klassikaaslastega arutama ja see oligi mu reedene koolipäev. Psühholoogial on kaks rühma-gruppi-klassi. Mõlemas umbes 30 õpilast ja meil on siis kaks õpetajat ka. Hiljuti oleme suht tihti teise klassiga koos auditooriumis ja võib-olla õpetab teise klassi õpetaja. Mulle see auditooriumis teise klassiga istumine meeldib, sest mul on seal teises klassis rohkem sõpru. 

Peale kooli kihutasin Hamarisse, olin juba hommikul riided kaasa pakkinud. Lihavõttevaheaeg on alanud ja meid ootavad ees suured plaanid. Šoppasime pühapäevaks tund aega Remas (REMA1000 - Norra pood) ja sõime fredagstacot.



Kommentaarid