kolmekümne teine nädal: suusatamas ja hytta

LØRDAG§LAUPÄEV 19.03.2022

Kell 11 paiku hakkasime Budori poole sõitma. Sofie organisatsioon AFS korraldas suusapäeva seal. Kaasa võis kelle iganes võtta, seega mina läksin ka. Ma sain esimest korda suuskadel seista ja natuke ringi susserdada. Sain proovida mõlemat nii tavalist kui ka slaalomit. Slaalom meeldis mulle rohkem, kuigi ma käisin ainult sealt algajate mäest. Sõime vorste ja šokolaadikooki. Seal oli üks soomlane, kellele ma sain "laktoositon maito" öelda. Kodus vaatasime "Maskis lauljat", sõime tacosid ja hängisime.


SØNDAG§PÜHAPÄEV 20.03.2022

Täna keskendusime eesti keelele ja tõlkisime ära kaks laulu. Tähistasime nende maja sushi-søndagi traditsiooni. Vaatasime õhtul uut "Maskis laulja" episoodi. 

MANDAG§ESMASPÄEV 21.03.2022

Esimene tund oli prantsuse keel, kus esitasime oma plakatit prantsuse Simon Veil'ist ja norra Kim Frielest. Ülesanne oli võrrelda neid daame, kuidas nad on tähtsad olnud ja siis üldiselt naiste õiguste ajaloost mõlemal maal. Minu jaoks oli see raske. Tunni lõpius tegime etteütlust. Teine tund oli norsk, kus tegime virtuaalset põgenemistuba lingvistiliste terminite peale. Kolmas tund oli inka, kus me tegelesime võltsuudistega ning viimane oli mata, kus me ei teinud midagi. Peale kooli läksime perega poodi, et osta koostisaineid homse koogi jaoks. Väljas on nii soojaks läinud, et sööme nüüd õhtust õues. Külas käis Britt ja ma vahetasin talvejope kevadjope vastu välja. Vorpisin oma koogi valmis, sest homme on minu kord kaketirsdagil kook välja käia. Tegin ikka küpsisetorti, sest see on megalihtne ja maitsev. Mängisin Genshinit ja vaatasin ühe filmi ära. 

Tegin hobusest viimase pildi, sest homme ta vahetab kodu ja meie jääme hobuseta.



TIRSDAG§TEISIPÄEV 22.03.2022

Esimene tund oli psühholoogia, kus me ei teinud põhimõtteliselt midagi ja siis tuli vaba tund. Viimane tund oli ajalugu/klassijussitund. Ajaloo osas tegi õpetaja meile trikieksperimenti, et meile tõestada, et me peaks tunnis asju kirja panema. Eksperiment töötas, siiski ei oska öelda, millest me see tund rääkisime. Klassijussiosas tähistasime kõiki sünnipäevi, mis viimastel kuudel on olnud ja sõime mu kooki. 1/4 jäi alles ja sain kiidusõnu. Peale õhtusööki läksime Ann Kristiniga Briti juurde. Britt kuulis eile, et mul on uusi pükse vaja ja juhuslikult oli tal palju riideid üle äraandmiseks ning juhuslikult, olid kõik pakutavad püksid minu suuruses! Mingi kuus paari täpselt minu stiilis pükse! Milline õnn! Tal olid veel muid riideid ka seal nii et sain mingi jaki jm ka endale. Kodus mängisin Genshini. Teisel pildil on see hunnik pükse.





ONSDAG§KOLMAPÄEV 23.03.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus me vaatasime terve tund filmi. Teine tund oli inka, kus me saime tegeleda oma projektiga ning viimane oli prantsa, kus kuulasime esitlusi edasi ja kontrollisime esmaspäeval tehtud etteütlust. Väga lühike ja lamp päev, esimene tund jäi ju jällegi ära ning põhimõtteliselt ainult üks päris õppimisega tund. Kodus sõime õhtuks kaalikasuppi, mis oli väga hea ning pärast seda koristasime Ann Kristiniga ta riidekapi ära. Mängisin Genshini ja hakkasin Kättemaksukontorit otsast peale vaatama.

Praegusel ajal teeb NATO Norras mingeid harjutusi ja üheks hajrutamisepaikadeks on Elverum. Igale poole on üles pannud suured hoiatavad sildid, et tankid ja muud sõjasõidukid on liikvel. 


TORSDAG§NELJAPÄEV 24.03.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus me kõigepealt vaatasime ära filmi viimased minutid ning peale seda alustasime uut grupitööd. Iga grupp sai erineva teema. Meie grupp sai infibulatsiooni. Päris spetsiifiline teema tundub, aga tegelikult rääkis see äsja vaadatud film ka sellest. Teine tund oli psühholoogia, kus me tegime iseseisvat tööd õppimise kohta. Kolmas tund oli kehaline, kus meil on iseseisevtreening praegu, seega mina vaatasin Kätekat ja tegin inkat. Viimane tund oli norra keel, kus me uurisime norra, rootsi ja taani keelte erinevuseid. Vat see tund oli väga huvitav. Kodus vaatasin Kätekat edasi. Geniaalne sari. 


FREDAG§REEDE 25.03.2022

Täna oli kommunikatsiooni fagdag. Pidime lõpetama oma esitluse ja siis kell 12 seda esitlema. Meie grupp sai väga varakult valmis, seega ma jõudsin kohe mitu Käteka osa ära vaadata. Me saime endale arsti riided selga panna, kuna pidime mängima, et oleme tervisetöötaja Elverumi vallas, kes käivad koolides ringi infibulatsioonist õpetama. Päev sai varakult läbi ja sain ka siis varakult koju. Kirjutasin blogi ja vaatasin Youtube'i. Kella nelja paiku, kui Tomas oli koju tulnud sõitsime hyttasse, et seal nädalavahetuse veeta. Natuke enne kohale jõudmist läks mul levi ära ja ega ta tagasi ei tulnud. Sõime burgereid, tegime triviat ja mängisime kaarte. Käisime hytta-naabritel külas.


Kommentaarid