kahekümne viies nädal: Kongsvinger?

 LØRDAG§LAUPÄEV 29.01.2022

Magasin ennast ilusti välja ja hakkasin Schitt's Creeki vaatama. Õhtu poole sõime kodutehtud pitsat ja vaatasime kaks filmi ära. Üks oli mingi prantsuse film hundist ja tüdrukust ja teine oli tähtis tükk Norra kultuurist. Muinasjutt Askeladdenist. Esimene oli jama film, a teine oli hea. Siis kell 8 hakkas loomulikult MGP, lõpuks sai edasi keegi, kes mulle ka meeldis. Peale seda vaatasin Schitt's Creeki edasi, mängisin Genshini ja kirjutan blogi praegu! Mul on tunne, et see blogi on hea mälutrenn. Esimestel kuudel ma muretsesin kõvasti, kui ma ei pannud kohe samal õhtul kõike kirja, aga täna kirjutasin neli päeva ilma probleemita kirja. Mõnikord kirjutan hoopis märkmikusse, sest ma ei viitsi arvutis kirjutada. Aga te ei saa kunagi teada, millal ma ei kirjuta ;D Ma maskeerin hästi. 

SØNDAG§PÜHAPÄEV 30.01.2022

Eks ma mängisin Genshini ja vaatasin Schitt's Creeki. Ei, ma ei ole ebasotsiaalne, ma vahepeal mängin (Eesti) sõpradega Genshini. Mingid inimesed käisid külas, keda ma ei tundnud ja ei saanudki teada, kes olid.

MANDAG§ESMASPÄEV 31.01.2022

Ma olin mõnda päeva juba veidi haiglase tundega, seega otsustasin koju jääda. Mängisin Genshini ja vaatasin Schitt's Creeki. Vaatasin Taylor Swiftist dokumentaali. Peale õhtusööki läksime Tomase vanematele külla kohvitama. Kodus tagasi, mängisin Eesti sõbraga ühte telefonimängu tund-kaks. See pani isegi kodu natuke igatsema. Seda küll palju ei juhtu.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 01.02.2022

Oli natuke parem kui eile, seega läksin kooli. Esimene tund oli psühholoogia, kus kirjutasin oma ettevalmistust edasi. Poole tunni pealt pidime minema kinno! Terve 11. klass. See oli dokumentaal mingist skandaalsest Norra poliitikust. Polnud igav! Siis oli aeg klassijuhatajatunniks ja ajalooks. Peale kooli kihutasin Hamari. Sõime pastat ja browniesid, kordasime numbreid eesti keeles, lebasklesime kamina ees ja mängisime üht telefonimängu. Esimene pilt on me katkisest klassiuksest, mida ei tohi kinni panna, sest link ja kaardiandur on eest võetud ja siis ei saa enam lahti. Teine pilt on minu nimi Pärsia tähtedes.

Merete on pettunud, et nad ei mõelnud minu enda juurde võtmisele varem, siis kui õige aeg oli. Ütleb, et kui mul tekib probleem ja peaksin vahetama uuesti, siis olen nende juures teretulnud.


ONSDAG§KOLMAPÄEV 02.02.2022

Mul oli jälle haiglasem olla ja püsisin kodus. Mängisin Genshini ja Skylinesi ning vaatasin Schitt's Creeki. Kui teil tekib küsimus, millal ma kooli asju teen, siis vastus sellele on hommikul kodus. Ärkan väga-väga vara ja teen ära. 

Igas Norra kodus on paar saianuga. Ilma nendeta ei saa, sest poes on terved lõikamata saiad odavamad ja kuklikesed on populaarsed. Juust tuleb ka kamakana, sest viilutatud on kallim.

TORSDAG§NELJAPÄEV 03.02.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus me rääkisime natuke pakistani-norrakatest ja siis esitasin mina oma Eesti esitlust. Sellest on saanud nagu üks stand-up komöödiku set. Peale seda oli psühholoogia, kus ma tegin õpetajaga ühe vestluse eelnevast teemast kirjutamise asemel. Läks väga hästi, poole jutu pealt ütles, et rohkem pole vaja, ta saab aru, et ma olen uurinud, lugenud, mõtisklenud ja kritiseerinud. Peale seda oli keka. Olime esimest korda sees, mängisime mingeid minu jaoks tundmatuid pallimänge. Peale seda oli algselt plaan kihutada Hamarisse, aga Sofie sai positiivse testi tulemuse... Seega pidin koju minema. Mängisin Genshini ja vaatasin Schitt's Creeki lõpuni, kõik kuus hooaega nagu nipsti läbi. Ülejäänud õhtu ma lihtsalt marineerisin seda äsja läbitud kogemust.

FREDAG§REEDE 04.02.2022

Okei, juba kolmas nädal reede vaba, Elvis on huvitav kool. Igatahes, ma otsustasin Kongsvingerisse sõita. Algselt oli plaanis kolme muuseumi külastada, kõik pidid lahti olema. Esimene osutus kinniseks, ma lugesin valesti. Teisega oli sama. Kolmas pidi olema lahti, aga ei olnud? Uksed kinni. Seega ma sõitsin 2h täiesti mõttetult haha. Pluss Kongsvingeris toimus täielik Jääaeg 2: Suur Sula. Kõik oli libe ja lörtsine, panin trepil käna. Koju jõudes olin läbimärg. Sõime taco-fredagi tõttu wrappe, mängisin Genshini ja Skylinesi (kogemata) poole ööni.









Kommentaarid