kahekümne seitsmes nädal

 LØRDAG§LAUPÄEV 12.02.2022

Mängisin terve päeva Genshini ja AC'd. Õhtul aga vaatasime MGP'd ja mina vaatasin Eesti Laulu finaali. Peale seda tuli ETV'st ka "Seenelkäiku" nii et vaatasin nalja pärast selle ka ära. Sõime õhtuks pitsat.

Uued koroona reeglid tulid. Enam ei pea isolatsioonis olema kui oled koroonas ja ei pea end sümptomite korral testima. Kui veider. See vist ongi nagu uus külmetus.

SØNDAG§PÜHAPÄEV 13.02.2022

 Mängisin Genshini ja Skylinesi. Norras on emadepäev täna, seega sõime kooki ja vaatasime filmi. Vaatasime "Max Manust", mis on film... Max Manusest. Järjekordne teise maailmasõja film, millest oli raske aru saada. Aga tundus, et see oli minu probleem, sest norrakate jaoks on see kõik nii ära leierdatud lugu kõik. Seadsin oma travel release'id korda. Travel release on selline reisimise luba, mille organisatsioon peab enne reisimist kinnitama ära. Tulekul on loodetavasti paar ägedamat päeva. Martin langes koroonasse, suht kutu teine.

MANDAG§ESMASPÄEV 14.02.2022

Esimene oli prantsa, kus me rääkisime naistepäevast. Teine oli norsk, kus analüüsisime modernsemaid luuletusi, jess, kohe hea oli aru ka saada. Kolmas oli inka, kus õpetaja puudus, seega klassiruum oli 90% tühi ja mina hoopis aitasin üht eesti sõpra tema UPT'ga. Neljas oli matemaatika, kus nad alustasid uut geomeetria teemat, mida mina loomulikult olen juba varem õppinud. Tegin Sudokusid ja tunni lõpu poole mängisin Andrine ja Yasmine'iga mingit meeskonna ussi mängu arvutis. Kodus mängisin Genshini ja Skylinesi. See on täiesti tavaline nähtus, et ma istun kass süles. Tiiger armastab mind. Täna oli sõbrapäev. 

Spordisuunal on väga halb maine teiste seas. Neile meeldib lõhkuda ja jätta oma järelt palju prügi. Kuulsin kuulujuttu, et nad soovivad saada eraldi lõhkumise eest kõrvale pandud raha, sest nende arust on see vältimatu.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 15.02.2022

Esimene tund oli psühholoogia, kus tegime plakatit erinevatest eluga-hakkama-saamise strateegiatest. Ma ei oska paremini seda kirja panna. Siis oli vaba tund, kus mängisime Yasmine'i ja Andrinega seda samust mängu ja peale seda tuli klassijussitund ja ajalugu. Klassijussitunnis vaatasime mingit videot ISISest. Ajaloos pidime lugema õpikut ja siis pinginaabriga arutama. Mängisin Skylinesi ja Genshini. Käisime ka Ann Kristiniga poes ja mina sebisin Sofiele kingi. 

Mul on tunne, et Norras vähemalt siin Sisemaal on stabiilsem ilm kui Eestis. Ma nüüd enam ei mäleta ja ei pannud siis tähele, aga Eestis tuleb lumi maha ja järgmine päev on lörts. Siin tuleb maha, tuleb veel, tuleb veel ja veel ja jääb. Ilm on suht ilus iga päev ja kui soojem oli siis vihma väga ei tulnud.

ONSDAG§KOLMAPÄEV 16.02.2022

Esimene päev oli matemaatika, kus ma sain väga kiiresti ülesanded tehtud. Tegin siis Sudokusid, lugesin teiste vahetusaasta blogisid ja uuendasin Genshinit. Teine tund oli kommitund, kus hakkasime vaatama filmi "Hva vil folk si" (~Mida küll inimesed ütleksid), mis räägib ühest pakistani-norra neiust ja konfliktidest tema Pakistani perega. Ma olen seda juba varem näinud, Eestis mingi aasta tagasi. Lõunal sain roasti, et mu banaan pruun oli. Ütlesid, et pruuni banaani ei sööda. Mis asja. Ütlesid, et nad viskavad ära, kui banaan muutub pruuniks. ??? Nad ei aita endale kaasa kui nad proovivad eitada, et norrakad raiskavad palju toitu (kõige rohkem maailmas). Kolmas tund oli inka, kus me alustasime uut teemat põlisameeriklastest USA aladel. Viimane oli prantsa, kus üks õpilane alustas tundi sellega, et ta oli leidnud ühe Prantsusmaateemalise Kuldvillaku mängu. Ta pidi seda kontsepti teistele seletama, sest mul on tunne, et neil pole Kuldvillakut. Ta hoiatas ette, et see on kirjutatud väga katkises norra keeles, aga päris kiiresti saime aru, et tegu oli hoopis taani keelega, lol. Mul on päris tihti juhtunud, et loen teksti, mõtlen, et natuke veider tekst ja siis mõistan, et tegu on taani keelega. Meie tiim kaotas ja ülejäänud tund tegime ikka grammatikat. Kodus mängisin Genshini, vaatasin Youtube'i ja sõime suppi. 

Ma ei mäleta, kas ma olen sellest varem rääkinud, aga siin on/olid Kardashianid päriselt kuulsad ja tuntud ja igapäeva materjal. Vaatavad seda saadet ja Kattas filosoofia õpetaja rääkis neist jms. Eestis ma küll päriselt pole kohanud inimesi, keda huvitaks ja kes vaataks. See on norrakatele hea igavate tundide veetmise moodus kah :D. 


TORSDAG§NELJAPÄEV 17.02.2022

Esimene tund oli kommunikatsioonitund, kus me vaatasime filmi lõpuni ja pärast vastasime selle kohta küsimustele. Teine tund oli psühholoogia, kus me alustasime podkasti valmistamist. Kolmas ja viimane oli kehaline, kus me mängisime võrku. Peale seda kihutasin Hamari, õppisime eesti keelt, sõime sushit ja panime Meretega puslet kokku. Kodus mängisin Genshinit. 

Issand kui ilus on sõita kooli bussiga. Mägede tagant paistab päike ja pilved on roosad. Pildil on kujutaatud ühe keskmise norraka lõunat. Tomas langes Covidisse.

å pusle - puslet kokku panema

puslespill - pusle

FREDAG§REEDE 18.02.2022

 Täna oli psühholoogia fagdag. Tegelesime terve päeva podcast tegemisega. Meie podcast rääkis sellest, kuidas stress mõjutab meie keha: hormooni- ja närvisüsteemi. Kodus mängisin Genshini ja vaatasin Youtube'i. Ma panin ennast päris varakult voodisse, kuna olin kuidagi väsinud. See oligi mu päev.

Tom Arild jäi Korontsi. Nüüd ma olengi viimane peres, kes veel seda saanud pole.




Kommentaarid