kahekümne kuues nädal

LØRDAG§LAUPÄEV 05.02.2022

Läksime täna Ann Kristini õe Lill Hege (päris nimi) ja tema poja sünnipäevale. Kohvitasime ja sõime hunnik kooki. Neil olid paksud kassid. Kodus tegime perega filmiõhtu, vaatasime mingit džunglifilmi. Peale seda oli MGP aeg. Peale seda otsustasin ka Eesti Laulu poolfinaalid läbi kerida. Tomas kommenteeris, et eesti keel kõlab nagu soome keel. Ma ei mõista ja mõistan. Ma ei mõista, sest minu jaoks on need nii erinevad ju, aga mõistan, sest kunagi ma ei teinud rootsi, norra ja taani keelel vahet ja nüüdseks on neil väga selged ja suured vahed.

Tuli välja, et Mariusel on koroona. Teda ei saadeta teistest eemale isoleerima, seega nüüd on päris tõenäoline, et saan koroona! Teistega peame end nüüd iga päev testima, aga käime ikka koolis ja tööl.

SØNDAG§PÜHAPÄEV 06.02.2022

Eks ikka mängisin Genshini ja Skylinesi.

MANDAG§ESMASPÄEV 07.02.2022

 Esimene tund oli prantsa, teine oli norsk, kolmas oli inka ja neljas oli mata. Sain poole päeva pealt teada, et täna on matas mingi kontrolltöö. Sain selle loomulikult esimesena valmis ja sain siis poodi lõunatama minna. Kodus mängisin Genshini ja Skylinesi. 

Kooli on nii ilus sõita. Buss sõidab natuke kõrgemalt ja päike alles tõuseb mägede tagant. Rohkem on ilm pilvitu kui pilvine.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 08.02.2022

Jälle oli halvem olla, seega jäin koju. Ega midagi erilist ei toimunud, ma mängisin ikka Skylinesi ja Genshini. Ostsin uue mängu, Assassin's Creedi. Pesime Ann-Kristiniga kasse.

ONSDAG§KOLMAPÄEV 09.02.2022

Tundsin end paremini ja esimene tund oli kommunikatsioonitund, kus jätkasime oma eelmine tund alustatud reisibrošüüride valmistamisega. Minu oma oli muidugi Eestist. Teine tund oli inglise keel, kus saime lauamänge mängida, minu laud mängis Aliast. Viimane oli prantsa, kus oli nii palju puudu, et mängisime ka selles tunnis! Peale kooli kihutasin Hamari, Sofie Koroona on kadunud. Eks lihtsalt hängisime ja sõime gyrost. Mul on tunne, et spillekveld on minevik. Pole tahtmist sinna minna. 

TORSDAG§NELJAPÄEV 10.02.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus esitasime oma reisibrošüüre ja vaatasime inimeste erinevusi Skandinaavia riikide vahel. Teine tund oli psühholoogia, kus rääkisime motivatsioonist ja mu pinginaaber arvas, et see on väga veider, et meil pole usuõpetust ning et me kopeerime kodutöid üksteise pealt. Ta arvas, et see toimub ainult filmides. Kolmas oli keka, kus oli gümnastika ning viimane oli norsk, kus analüüsisime luuletusi. Need on mingid sajanditagused luuletused kirjutatud taani keeles, vot neid on raske mõista. 

Kodus sai fiskegratengi, ühte mu lemmikut Norra rooga ja külas käis vanaema, kes mõõtis mind. Ta teeb mulle minu palve peale ühte ehtsat Norra kampsunit. Mängisin Genshini ja Assassin's Creedi. 



FREDAG§REEDE 11.02.2022

Täna oli kommunikatsiooni fagdag. Kõigepealt vaatasime filmi "Persepolis", mis rääkis ühest Iraani neiust revolutsiooni ja sõja ajal. Siis arutasime kõvasti selle üle ja seda puudutavaid teemasid ja siis vaatasime ühte debatti norrakaks olemisest. See oli mu päev. Ann Kristin jäi koroonasse. Ei tea, kuidas minu testid ikka negatiivsed on. Mängisin Genshini ja Assassin's Creedi. Tegelesin võimaliku Trondheimi reisiga ja järgmise nädalavahetusega.

Kommentaarid