kahekümnes nädal: romjul ehk jõulujärgne uueaastaeelne periood

LØRDAG§LAUPÄEV 25.12.2021

Me mängisime terve. päeva. Monopoli. Okei, alustasime päeva ühise hommikusöögiga ja peale seda alustasime esimest raundi. Me saime selle eile tervele perele kingiks. See pole tavaline Monopol, vaid Monopoly for sore losers. Natuke teised reeglid. Esimesena võitsin mina :). Peale seda hakati eilseid ülejääke soojendama ja külla tuli Britt. Peale seda tuli järgmine raund, seekord Britiga. Ta ka kiitis mu kirjut koera. Selleks mänguks olin ma väsinud ja otsustasin pankur olla. Selle võitis mitme tuhandega Ann Kristin. Kolmanda mängu võitis Tomas ja minu pankuri roll oli kindlustatud. Neljas mäng uuesti Tomas ja kell oli järsku 11. Olimegi terve päev Oslo tänavate üle kaubelnud.


SØNDAG§PÜHAPÄEV 26.12.2021

Päev algas jälle pankurina, appi, kuidas nad jaksavad. Sain teada, et see tundmatu tüdruk ja veider naabrionu on seotud! Veider onu on tundmatu tüdruku isa ja nende hytta (suvila, aga kõikideks aastaaegadeks) on meie naabermaja. Käisime nende juures kohvitamas. Perenaine oli isegi kuulnud, et eesti keel on koos ungari ja soome keelega hoopis teisest puust. Kodus mängisin ikka Skyrimi.



MANDAG§ESMASPÄEV 27.12.2021

Kimasin kohe hommikul Hamarisse. Läksin Sofiele külla. Eks ikka eesti keelt õpetama. Tegi ehtsat odavat Ameerika mac'n cheese'i. Õhtusöök oli gyros. See oligi kogu mu päev. Ma õpin araabia keelt jälle.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 28.12.2021

Täna vaatasime perega koos kaks Norra filmi. "Skjelvet" (šelve) - "Värin" rääkis potensiaalsest maavärinast Oslos. See oli järg filmile "Bølgen", mida vaatasime eelmine esmaspäev. Teine film "22. juli" rääkis loomulikult 2011. aastal Norrat tabanud terrorirünnakutest. Need Breiviku poolt toime pandud. See päev tõesti muutis Norrat ja sellest räägitakse siiamaani palju koolis ja iga aasta on mälestuspäevad. Õudne lugu ikka. Vaatasin Youtube'i ja mängisin Skyrimi. Olen kahe nädalaga üle 100 tunni selle alla pannud

ONSDAG§KOLMAPÄEV 29.12.2021

Täna läksime õhtusöögiks Tomase vanemate, Elleni ja Dagfinni juurde. Mida kuradit, nende maja. Konkreetselt iga võimaliku nurga peal oli mingisugune jõulukuju. See maja oli jõulukaunistusi TÄIS. Ma ei paisuta üle. Spime siis jõulutoitu. Samasugune nagu meilgi kodus reedel oli. Kartulikrõpsud TÕEPOOLEST ongi jõulutoidu osa, appi. See on praeguseni ainuke toit, mida ma teadlikult pole proovinud. Toores hakkliha koos toore munaga? Ohh, andke kohe kätte! Keegi pakuks konnajalga või putukaid maitsta? Hea meelega! Aga kartulikrõpsud jõuluroas - sealt läheb piir, haha. Magustoiduks sõime jäätist ja hulganisti väikseid koogikesi ja küpsiselaadseid tooteid. Ellen ja Dagfinn tegid mulle majatuuri kah. Ellen andis mulle oma eesti kroonid, et ma Eestis ära vahetada saaks. Kodus mängisin ikka Skyrimi ja tegelesin eesti keele õpetusega. Koristasin natuke.

Täna oli -20 kraadi ja lund ikka tuleb iga päev juurde.

TORSDAG§NELJAPÄEV 30.12.2021

Läksime õhtusöögiks Ann Kristini vanemate juurde. Ma ei tea, mis nende nimed on. Seal olid ka Ann Kristini tütar, ta tütar ja ta mees, Ann Kristini õde, ta pojad ja mees. Sõime kõik wrappe. Need vanemad võtsid just mingi nädal aega tagasi tuttuued kassipojad, tillukesed Teddy ja Lykke. Issand, kuidas on võimalik nii armas ja väike olla. Mängisin nendega. Tegime mingi 10 inimesega sealt Among Usi kõik koos. 


FREDAG§REEDE 31.12.2021

Vanaaasta õhtut tulid meie juurde veetma Ann Kristini onu Jostein ja Britt. Norras on traditsioon süüa kalkunit vanaaasta õhtul. Kalkuni kõrval olid kartulid ja hautatud rooskapsad ja porgandid. Magustoiduks oli multekrem ehk murakakreem. See mulle väga ei meeldinud. Kreem oli maitsetu, seega oli ainult tunda murakaid. Mängisime loomulikult Monopoli kõik koos. Mina ikka ja alati pankur. Ei tea, pankurina olen siiski mängus sees, elan kaasa, pean jälgima ja ei saa kaotada. Mu viimased kirju koera tükid läksid. Josteinile ka meeldis, talle meeldisid ka Eesti kommid. Kella 12 paiku sõitsime künka otsa, kus oli ka hunnik teisi inimesi ja sealt oli vaade Elverumile. Uus vinkel ilutulestiku vaatamiseks, kõrvalt ja pealt. Sellest head pilti pole, sest mu telefon ei võta nii pimedas hästi midagi.

Kommentaarid