kahekümne neljas nädal: Oslo

LØRDAG§LAUPÄEV 22.01.2022

Ärkasime hommikul varakult, et sõita Ann Kristini vanemate juurde. Meile pakuti tasuta küttepuid, ainult, et ise peame maha võtma. Seega seda tegid poisid, vanaisa ja Tomas terve päev. Mina, Ann Kristin, vanaema ja kiisumiisud Lykke ja Teddy olime toas. Kuidas on võimalik nii nunnupunnu olla? Sõime lõunaks otse tulelt riskereid ehk selliseid traditsioonilisi Norra talupoja kartulipannkooke. Suhkur peale ja nämm-nämm. Ann Kristin ja mina sõitsime varem koju, sõime õhtuks Grandiosat. Mängisin Genshini ja vaatasin animet edasi.




SØNDAG§PÜHAPÄEV 23.01.2022

Ignoreerisin koolitöid ja mängisin terve päeva Genshini. Mängisin ka tiba Skylinesi ja Metrot. Vahepeal käis see veider naabrimees Trond külas ning hiljem Kongeni omanik ja tema tütar. Kella poole 11ks sain sarja vaadatud. Ann Kristin ütles, et ma olen kasside nõidur. Uluvad nii kõvasti, kui mind pole.

MANDAG§ESMASPÄEV 24.01.2022

Esimene tund oli prantsa. Teine oli norsk, kus analüüsisime laule eelmine nädal nähtud rassismivastasest dokumentaalist. Päris veider ikka, et analüüsime norra keele tunnis laule, mida ma olen enne tulekut nii palju kuulanud. Kuulata neid klassiruumis ja siis analüüsida. Kolmas oli inglise keel, kus tegelesime praegu käsil oleva raamatu analüüsimisega. Viimane oli matemaatika, kus ma jällegi sain nii vara valmis, et ma jätkasin inka raamatu lugemisega. Kodus mängisin Genshini.

Norras on ehted ja uggsid populaarsemad. Norras on head küpsised. Uus kool on raske.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 25.01.2022

Esimene tund oli psühholoogia. See oli jube tund, sest ma ei osanud midagi kirjutada. Peame kirjutama essee sellest, kuidas inimese identiteet kujuneb. Siis oli vaba tund, hängisin Andrea ja Yasmine'iga. Siis tuli 2h ajalugu. Lebo. Kui jõudsin bussipeatusesse, oli seal ainult üks teine inimene veel ja see oli juhuslikult Helene inglise keelest ja matemaatikast. Eks siis mõtlesime koos, kus me bussid on. Tema buss ei tulnudki või läks liiga varakult ära, minu buss PRÄNKIS mind ja ei näidanud bussi sihtkohta ja kell 15:00 kimas minema ilma minuta. Sain Ann Kristiniga koju. Kodus mängisin Genshini ja hängisin Youtube'is. 

Siin on helkurite asemel populaarsed helkurvestid. Selliseid rippuvaid helkureid näen ainult enda küljes, teistel on vestid. Ma suht iga päev maitsen midagi uut. Mingi üks väike asi, mis on erinev mingist teisest toidust. Igast erinevad liha- ja kalatüübid.





ONSDAG§KOLMAPÄEV 26.01.2022

Päev ei alanud kooliga! Päev algas sellega, et ma läksin hommikul kell 7 Ann Kristiniga talli Kongenit päevaks ette valmistama. Vaatasin, mis ta teeb, söök, koristus, kõik. Mul oli aega, sest üle nädala jääb mul kolmapäevane matemaatika tund ära. Esimene tund oli kommunikatsioon, kus me vaatasime "Matrixi" lõpuni ja rääkisime siis selle struktuurist ja tegelaste arhetüüpidest. Siis oli inglise keel, kus jätkasime oma raamatu projektiga tegelemist. Peame raamatu lõpuks esitama ühe projekti kõigest selle teemast, toonist, narratiivist jms. Viimane oli prantsuse keel, kus prantsuse keelt ise oli vähe, kuidagi hakkasime Koroonast debatti pidama. Täna oli kolmapäev, see tavaliselt tähendab, et ma kihutan Hamarisse, aga ütlesin täna ei. Ütlesin ei psühholoogia essee tõttu. See osutus viljatuks, kirjutasin õpetajale, et ma ei saa sellega hakkama ja nii oligi, mängisin Genshini. Sõime fiskebollereid ehk mingeid kalapallikesi. Väidetavalt sama asi, mis fiskekakerid. Alustasin uut sarja Schitt's Creek.

Mu karmimad õpetajad siin on välismaalased. Prantsa õpetaja on päris prantsuse tädi ja ta annab kodutöid, KONTROLLIB neid ja ei popsuta õpilasi. Teine on inka õpetaja, kes on päris britt ja ta ka ei koonerda kodutööde ja nende kontrollimisega.

TORSDAG§NELJAPÄEV 27.01.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus me rääkisime veel kirjandusteooriast. Teiseks oli psühholoogia, kus leppisime õpetajaga kokku, et ta teeb minuga lihtsalt ühe vestluse sellel teemal ja ma ei pea kirjutama. Kolmandaks oli kehaline, kus pidime uisutama, aga jumal tänatud, ma sain vabastuse, sest uisud lihtsalt ei sobi mulle jalga ja teevad liiga kõvasti haiget. Õpetaja saatis mind lihtsalt jalutuskäigule. Viimane tund oli norsk, kus analüüsisime iseseisvalt seda samat laulu, mida analüüsisime gruppides eelmine tund. Kodus sai kodurahvas maitsta borši ja seljankat... Väga uued maitsed nende jaoks, aga mitte väga head maitsed. Väga võõras oli süüa PEEDIsuppi ja panna sinna siis veel hapukoort ka peale kauba. Seljanka vist maitses keskmiselt rohkem. Tomas ütles, et borš maitseb nagu hallitanud auto... Mida... Mängisin Genshini, planeerisin homset ja vaatasin Schitt's Creeki edasi.


FREDAG§REEDE 28.01.2022

Mul oli täna elevenes fridag (õpilaste vaba päev), seega ma kihutasin OSLOSSE! Ma alustasin ekebergi mäkke ronimisega. Kui ma olen Oslos, siis ülipalju aega läheb lihtsalt kõnidmise ja transpordi peale. Peale seda oli aeg kino jaoks. Ma tahtsin väga "Encanto" filmi näha ja see oli põhimõtteliselt ainuke koht, kus seda näidati. Ma olin saalis ainuke, seega laiutasin seal korralikult. Hea animatsioon, väga-väga ilus pilt, toredad tegelased ja laulud. Peale seda sõitsin Holmenkollenit vaatama. Ma suusatamisest midagi erilist ei arva, aga suur ehitis ikkagi. Siis kihutasin natuke kõrgemale, et minna mingit näitust vaatama minna. See oli näitus II maailmasõja aegsest Saksa okupatsioonist Norras. Vaade õhtusele Oslole oli väga ilus. Ma sõitsin täna trammi, bussi, metroo, rongi ja autoga. Kodus tagasi mängisin Genshini ja vaatasin Schitt's Creeki edasi.






Kommentaarid