kahekümne kolmas nädal: Hamar

LØRDAG§LAUPÄEV 15.01.2022

Mängisin terve päeva Genshini. Päeval käisid onu ja tädi külas. Jällegi tehti mu nime üle nalja: "E.T, see UFO ju!" Sõime õhtusöögiks VAHVLEID, kes see sööb õhtuks vahvleid. Aga need olid need head Norra vahvlid. Pehmed ja neljalehelise ristikheina kujulised. Peale pannakse tavaliselt kas: suhkrut, moosi, hapukoort, võid või brunosti (pruuni juustu). Kõige parem oli ikka moosiga. Täna algas ka lõpuks Melodi Grand Prix ehk lühemalt MGP! See on nende Eesti Laul. Lõpuks ometi on mul kedagi kellega koos vaadata seda peale kaht aastat üksi vaatamist. Terve perega istuti ikka teleka taha.

SØNDAG§PÜHAPÄEV 16.01.2022

Ignoreerisin koolitöid ja mängisin terve päev Genshini. Õhtusöögiks tulid külla Ann Kristini tütar, ta mees ja titabeebi. Sõime kjøttkakereid (šöttkaaker) (lihakooke). Tom Arild tuli ka koju, ta oli hoopis oma õe juures olnud.


MANDAG§ESMASPÄEV 17.01.2022

Me kool on tagasi kollasel tasemel, mis on minu arust loll. Nii palju uusi juhtumeid kogu aeg, mõned klassid on päris augulised. Esimene tund oli prantsa, kus oli väike sõnadetöö. Teiseks oli norra keel, kus juhuslikult vaatasime üht lühifilmi rassismist, mida ma olin juba suvel näinud. Kolmandaks oli inglise keel, kus saime raamatu, mida lugeda ja see põhimõtteliselt oligi kogu tund. Viimane oli kõige mõttetum matemaatika tund maailmamunal. Ma ei teinud konkreetselt mitte midagi kaasa, sest nad õppisid kahe tundmatuga võrrandit lahendama. Ma lahendasin sudokusid. Kodus oli meil külas Britt. Õhtul mängisin Genshini.


TIRSDAG§TEISIPÄEV 18.01.2022

Mul oli täna väga lühike koolipäev. Esimene tund oli psühholoogia, kus me tegelesime sellega, kuidas geenid me iseloomu kujundavad. Siis oli vaba tund ja peale seda hakkas klassijuhatajatund/ajalugu. Need on koos, sest seal on sama õpetaja. Ma istusin maha ja minu kõrvale istusid kaks tüdrukut, sest klassis polnud enam ruumi. Hakkasime rääkima ja mina sain teada, et üks neist on Iraanist ja teine Somaaliast. Nad hullusid, kui nad said teada, et ma oskan lugeda, kui nad kirjutavad araabia tähestikus. Nad alguses arvasid, et ma olen norrakas, aga ma olevat liiga jutukas norraka jaoks ja see oli kahtlane. Ajaloos rääkisime demokraatiast Norras. Me otsustasime kolmekesi töölehte koos täita, aga see oli väga halb otsus, arvestades, et ükski meist polnud põlisnorrakad ja jutt käis sajandite tagusest poliitikast. 

Igatahes peale kooli kimasin Hamarisse. Otsustasime Sofiega teha svelereid. Need on mingit tüüpi pannkoogid, mis pidavat sarnanema Ameerika pannkookidele. Nende kõrvale sõime… herneid ja kurki ja magustoiduks tegin neile kama. Läks alla 😀👍🏻 Siis algas mul mu organisatsiooniga ‘språkkafe’ e keelekohvik. Ei mõista, miks see teise nime sai, kui see on täpselt sama sellele, mis meil varem olid. Peale seda oli Sofiel vioolaeratund (ta mängib vioolat ja saab Ameerikast Zoomi teel tunde). Mina tegin samal ajal ta vahetusema Merete ja vahetusnõbuga Kahoote ja esitasin neile oma Eesti esitlust, mida ma koolis esitan.



ONSDAG§KOLMAPÄEV 19.01.2022

Päev algas sellega, et Trym varastas mult SUUST kukli ära. Ah, kes see teeb nii. Esimene tund oli matemaatika, kus ma lahendasin sudokusid ja lugesin inglise keele raamatut. Päris ‘appi’ tunne on ikka kuulata, kuidas nad hädaldavad, et see on nii raske. Teine tund oli komm, kus me rääkisime lugude struktuuridest ja kuidas kõik maailma lood järgivad tavaliselt üht ja sama struktuuri; kui oleks midagi teistmoodi, siis oleks meil inimestena seda raske tunnistada kui loona. Kolmas tund oli inglise keel, kus rääkisime luuletustest ja sõjafotograafidest. Viimane oli prantsa. See oli isegi lõbus, sest olid grupiülesanded ning see klass nii väiksekene. 

Peale kooli kimasin Hamari, sest täna siiski spillekveldi päev. Ma kunagi ei jõua sinnani, sest ma lihtsalt ei viitsi, pigem hängin Sofie majas. See juhtus ka täna. Näitasin Meretele ja Sofiele, et mikrolaineahjus on võimalik pitsat teha.

TORSDAG§NELJAPÄEV 20.01.2022

Esimene tund oli kommunikatsioon, kus alustasime "Matrixi" vaatamist. Psühholoogias peame kirjutama nädalaga 800-sõnalise essee... Viimane oli keka, kus algselt pidime uisutama, aga jää polnud okei, seega mängisime õues erinevaid mänge. Peale kooli kimasin Hamari, kolmandat korda see nädal. Jällegi, lihtsalt hängisime. Õhtusöögiks sõime väga head riisiputru. Sofie intervjueeris mind oma sotsioloogia tunni jaoks. Eile rääkisime, et täna lähevad Merete ja Johanna (Sofie vahetus-nõbu) kinno. Mul plaani polnud kaasa minna, aga siis ma sain teada, mida nad vaatama lähevad. Juhuslikult filmi sarjast, mida ma olen mitu korda näinud ja väga meeldib. No eks ma siis läksin ka... See oli nii spetsiifiline film, et terve saali peale kokku olimegi ainult meie kolm pluss mingi viiene-kuuene jõuk tagapingis. Ajas kõva sarja uuesti-vaatamise-isu peale.

FREDAG§REEDE 21.01.2022

Mul oli täna vaba päev, sest teised klassikaaslased valisid täna 12. klassi valikained. Ma mängisin terve päeva Genshini ja vaatasin siis eile nähtud filmi sarja. Külas käis korra Kongeni omanik, tal oli kaasas naljakas koer.



Kommentaarid