kahekümne esimene nädal: aasta 2022

LØRDAG§LAUPÄEV 01.01.2022

Alustasin uut aastat suure pauguga ja jäin haigeks. Minu päev möödus voodis, sest mul oli nii paha ja oksendasin. 

SØNDAG§PÜHAPÄEV 02.01.2022

Mul oli sada korda parem kui eile. Siiski hull peavalu, kõhus oli natuke paha ja palju ei söönud. Aga see oli piisav. Koristasin, kirjutasin eelmise nädala postituse valmis, mängisin Skyrimi ja vaatasin Youtube'i. Õhtul sõime pitsat. 

MANDAG§ESMASPÄEV 03.01.2022

Mul on tunne, et mu Skyrimi hoog on läbi. Mängisin terve päeva hoopis Cities Skylinesi ja ehitasin oma linna edasi. Õhtul olin Youtube'is ja mängisin Geoguessrit. Vaatasin telekast mingit briti dokumentaali. 

Julebrus, kõige populaarsem limps jõuludel, on täiesti 100% aktsepteeritav jook jõulu ja vana-aasta ühtusöögi kõrvale. Ma olin julebrusist enne tulemist ka kuulnud ja siis ma sain seda siin proovida ja ma ei saanud aru, miks see nii populaarne on. Tavaline limps. Neid on erinevaid värve ja versioone ja ainult saadaval jõuludeti. Unustasin sellest varem kirjutada.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 04.01.2022

Mis asja. Kool algas. Eestis algab 10., aga siin täna, 4.. Alustame distantsiga, ainuke tund oli psühholoogia. Alustasime uue teemaga, milleks on "sündinud sellisena või saanud selliseks?". Mängisin Skylinesi, Geoguessrit, vaatasin Youtube'i ja kaisutasin miisusid. 

Ma arvan, et mul on Norra keeles rääkimisel ja kirjutamisel B1-tase, lugmisel ja kuulamisel B2-tase.

ONSDAG§KOLMAPÄEV 05.01.2022

Täna oli ka distants. Esimene tund oli matemaatika, kus nad õppisid konkreetselt kuuenda klassi teemat murdude kohta. Teiseks oli kommunikatsioonitund. Rääkisime tekstist ja mis on teksti definitsioon jms. Kolmas oli inglise keel, kus pidime iseseisvalt vaatama "I am Greta" Greta Thunbergi dokumentaali. Film oli enamjaolt rootsi keeles, huvitav, miks me just inglise keele tunnis vaatama pidime. Viimane oli prantsa, kus kohtusin prantsa õpetajaga esimest korda. Pidime iseseisvalt uurima midagi, aga ma jätsin selle hilisemaks. Tegin norra keele B2 saamise proovieksameid huvist. Ülejäänud päev läks Geoguessri ja Youtube'i peale. Viimasel ajal ainult reisivideote huvi Youtube'is. 


TORSDAG§NELJAPÄEV 06.01.2022

Tagasi füüsiliselt koolis! Esimene tund oli kommunikatsioon, kus pidime analüüsima üht teksti. Teine oli psühholoogia, kus rääkisime erinevatest 'attachment theorydest', ma ei tea, mis see eesti keeles oleks. Siis oli keka, aga jällegi covidi tõttu läksime lihtsalt õue jalutama. Peale seda kihutasin Hamari. Hamaris pidin käima enne kolmes poes, kui leidsin normaalset deodoranti ja dušigeeli. Tegelesime Sofiega täna Eurovisiooniga ja Eesti Lauluga. 

Täna oli nii ilus Hamaris/teel Hamari. Hamari valla sildil on kirjas OL 1994. Küll nad on ikka uhked, et Hamaris uisutati.




FREDAG§REEDE 07.01.2022

Täna oli kommunikatsiooni fagdag. Alguses esitlesime oma eilseid leide ja pärast vaatasime filmi "Shutter Island". Hea film. Kodus kirjutasin blogi. Vaatasime peale taco-fredagi tähistamist kaks Norra filmi teisest maailmasõjast. Iseseisvalt vaatasin veel ühe filmi. Neil on siin USKUMATULT palju DVD-sid. Nagu neid on tõesti palju. Käisin kõik läbi ja otsisin välja need, mida näha tahaks. Suured filmisõbrad siin.

Järjest inimesed peres langevad oksehaigusesse. Kolm on olnud, kolm on veel haigestumata. Tacodest veel: Norras on taco-fredagi tõttu väga populaarne selline ringikujuline kandik, mis keerleb. Arvatavasti on suurem osa Norra peredel see.

Kommentaarid