seitsmeteistkümnes nädal: perevahetus?

 LØRDAG§LAUPÄEV 04.12.2021

Mängisime Theodoriga Robloxit ja siis vaatasime "Ghostbustersit". Pärastpoole vaatasime laupäeva tõttu mingit jõulufilmi jõulude algusest ja sõime kooki. Lõpetasin ära "The Matrixi".  

SØNDAG§PÜHAPÄEV 05.12.2021

Vaatasin "Maskoramat". Käisime kuskil jõuluetendusel, mu varbad pole kunagi nii külmad olnud. Istusin pärast kamina ees oma valgete ja siniste varvastega. Sõime pitsat ja ma üritasin leida motivatsiooni oma Platoni esitluse jaoks (ei leidnud).

MANDAG§ESMASPÄEV 06.12.2021

Esimene oli sotsioloogia ja teine oli filosoofia, kus me lõpuks esitasime oma Platoni esitlust. Oleks võinud olla parem, meil polnud lõpuks võrdne töö jaotus. Teda väga huvitas see teema nii et ta rääkis pärast kaua, kuigi meil oli sama palju slaide. Viimased olid mata ja norsk. Päeval saatis mulle piirkonnajuht ühe väga salapärase sõnumi, mis ütles, et tal on pakkuda üks võimalik uus situatsioon. ... Eks ma kodus siis helistasin. Ta pakkus Saksamaa Lenaga pered ära vahetada, kuna tema peres on mure, et Lena on väga aktiivne ja minu peres on mure, et ma olen liiga passiivne. Organisatsioon mõtles seepeale, et tunduks nagu sobiks paremini, kui vahetaks pered ära. Terve mu õhtu läks siis selle arutamisele ja selle üle mõtlemisele. Minu jaoks kõige suurem küsimus on kool, kas ma saan jätkata Kattas ning kuidas siis transport oleks, sest Lena elab umbes 15 minuti kaugusel Elverumist, mis on omakorda mingi 40 minuti kaugusel Hamarist.

TIRSDAG§TEISIPÄEV 07.12.2021

Esimene oli kommunikatsioonitund, kus ma lihtsalt lahendasin sudokusid. Teine oli prantsa, kus ma jätkasin oma esitluse kallal töötamist. Ma kardan, et ma pean reedel vastama. Muidu mul poleks selle vastu midagi, aga just praegu on eriti stressirohked ajad ju. Klassijuhatajatunni asemel oli mingi loeng dopingust ja steroididest ja matemaatikas oli kontrolltöö ökonoomia peale. Läks kuis läks. Kodus oli mu toas remonti tehtud. Tuba tehti umbes 2/5 võrra väiksemaks, seega oli natuke mööbli ümber tõstmist. Vaatasin Tindraga eile alustatud Shreki lõpuni ning mängisin Theodoriga mu arvutis.

Leidsime bussi, mis läheb Elverumi bussijaamast otse Katta usteni kell 6:55. See kahjuks tähendab, et ma peaks hakkama sõltuma kellegi teise võimest mind sõidutada linna iga hommik. Huvitavad ajad.

ONSDAG§KOLMAPÄEV 08.12.2021

Esimene oli keka, mu näpp on umbes 93% oma täisvõimsuses tagasi. Teiseks oli norsk, kus me hakkasime 1997. aasta "Romeo ja Juliat" vaatama. Sotsios rääkisime globaliseerumisest. Peale seda läksime Sofiega jälle seda samust Kreeka restorani tüütama ja Sofie avaldas soovi õppida eesti keelt, seega loomulikult haarasin ma sellest 100%-selt kinni ja õpetasin järgmised paar tundi talle seda. Kui ta pidi trenni minema, läksin ma spillekveldile. Mängisime mingit kosmosemängu, kus ma võitsin koos ühe teise mängijaga. Sõime siis Sofiega õhtusöögiks sushit. Mul tuli meelde, et mul on veel sõpru, kes tahavad eesti keelt õppida, seega tegin neile kõigile ühes keskkonnas grupi, kus ma saan infot jagada.

TORSDAG§NELJAPÄEV 09.12.2021

Täna oli kommunikatsiooni fagdag ja pidime käima paaris erinevates klassiruumides ning lahendama vastavaid ülesandeid. Huvitav ja tore. Siis olidki tunnid läbi ja Sofie sai loomulikult veel mitu tundi eesti keelt minult. See vana ei pääse, kui ta avaldas mulle, keelehuvilisele, sellist soovi. Kodus hängisin natuke Tindraga ja siis läksin edasi materjale tegema. 

FREDAG§REEDE 10.12.2021

Esimene oli kommunikatsioon, kus alustasime filmi vaatamist. Lõpuks ometi film, mille jooksul ma ei jäänud magama, sest ma polnud seda varem näinud NING see oli huvitav. "Arrival". Siis oli ajalugu ning järgmised kaks tundi filosoofia ja prantsa, töötasin oma prantsuse esitluse kallal. Kodus sain teada, et ma kolin pühapäeval kell 6 ning esmaspäevast käin uues koolis. Väga jama see kooli asi, aga noh, mis seal ikka. Mängisin õhtu läbi Skyrimi. Theodor ütles, et ta ei taha, et ma läheks ja andis mulle ühe tema tehtud maali.

Kommentaarid