kolmeteistkümnes nädal: sünnipäev

 LØRDAG§LAUPÄEV 06.11.2021

Silje ja Tindra sõitsid paariks päevaks Lääne-Norra, seega Ola tahtis võimalust ära kasutada ja otsida meile kolmele kojujäänud rahvale arvutimäng, mida kõik tahaksid ja saaksid mängida. Mässasime siis mängude tööle saamisega mitu tundi ja mängisime Sea of Thievesi, üht piraatide mängu ja Valheimi, üht ellujäämismängu. Vahepeal tegime kodupitsat ja sõime kommi. 

SØNDAG§PÜHAPÄEV 07.11.2021

Mängisin natuke eilseid uusi mänge, aga ülejäänud päeva vaatasid "Elementaryt". Varsti lõpetamisega poole peal. Alanud on ka Norra "Maskis laulja" uus hooaeg, seega vaatasin ka selle esimese episoodi ära. Lumi tuli täna maha. Instagrami takeover lõpeb täna, mul oli lõbus. Peale õhtusööki mängisime paar Idioti raundi. See on põhimõtteliselt nagu eesti hiinakas, aga paar erinevust.

MANDAG§ESMASPÄEV 08.11.2021

Sotsioloogiatunnis vaatasime dokumentaali Norra vanglast ja rääkisime, miks pannakse inimesi vangi ning kas vangla üldse töötab. Filosoofias lõpuks ometi rääkisime filosoofiast. Õpetaja puudus ja pidime iseseisvalt töötama filosoofia kallal, sain uurida kuulsate filosoofide kohta ja see oli esimest korda midagi huvitavat seal tunnis. Siis oli mata ja norra keel, kus saime tund aega varem ära, mis on väga tüütu, sest ma pean ju ootama siis poolteisttundi. Jõle külm on õues ja eilne lumi on alles. Kodus vaatasin palju "Elementaryt".

TIRSDAG§TEISIPÄEV 09.11.2021

Esimene oli kommunikatsioonitund, kus uurisime erinevaid subkultuure. See oli päris huvitav. Prantsas vaatasime lõpuni reedese filmi, tegime eksamiülesandeid ja ma sain teada, et on päris suur tõenäosus, et ma ei saagi märtsis Prantsusmaale minna. Kui öeldi, et peab olema täielikult vaktsineeritud, langes tulevate prantslaste arv korralikult ja meiega läheb väga kitsaks. Kuna mul ei tule prantsuse keele eksamit, siis ma olen esimene, kes välja langeb. Njah. Söögivahetunnil sai Roberta brownie't ja klassijussitunnis sai Lea brownie't. Matemaatikas oli me juures jälle mingi osakonnajuhataja, kes kutsuti meie katastroofiliste matemaatikatööde tõttu. Pidime rääkima, mis meile meeldib matetundide juures ja mis võiks olla parem. Kodus pidin mina tegema õhtusööki, kuna Ola oli haige ja teisi polnud kodus. Mehhikopärased kalapulgad koos salati ja kartuliga. No need kalapulgad on ikka uskumatult head. Vaatasin "Elementaryt" ja tegelesin blogiga.

ONSDAG§KOLMAPÄEV 10.11.2021

Kõige esimesena oli ülirets korvpall ja siis oli jälle diskuteerimine norskis. Sotsios rääkisime sellest, kas vangla on kättemaks. Minu grupp pidi otsima tõestust, et on. Nad polnud minuga nõus, seega kirjutasin vastuse ise ja minu vastus oli esimene, mida kiideti. Peale kooli oli jälle aeg oodata lauamänguõhtut. Sebisin endale raamatukogust ühe lingvistikaraamatu, seal on kõik, mida ma lootsin ja rohkemgi veel. Mängisime Oskari ja Ragnhildiga seda rongimängu, mida ma mängisin peale nende lahkumist eelmisel kolmapäeval. Sain neile õpetada ja tegime kaks raundi. 7-ajal pidid nad minema ja mina läksin õhtusöögi jahile. Sõin Kreeta stiilis friikartuleid. Mulle tulid järgi Theodor ja Silje. Ma läksin meie tavalisse kohtumispaika, aga nemad läksid otse kultuurimajja. Nad jäid kogemata mängima ja no eks ma siis läksin ka. Mängisime üht jalgratturitemängu. Üllatavalt lõbus ja ma ei mõika, kuidas on olemas nii palju lauamänge, kes see kõikide nende peale tuli? Kodus mängisime ühe raundi Vri 8er'it ja ma võtsin oma lingvistikaraamatu käsile.

TORSDAG§NELJAPÄEV 11.11.2021

Täna oli kommunikatsiooni-fagdag. Me saime uue projekti, seega sain kodus selle kallal nokitseda. Peame tegema esitluse ühe subkultuuri põhjal, mina valisin hipid. Paar tundi tegelesin sellega ja siis hakkasin "Elementaryt" vaatama. Seda tegin päeva lõpuni. Alustasin viiendat hooaega, pole enam kaua selle lõpuni. 

Ma ei kirjuta enam sudoku rekordeid, sest ma ei tea enam, mis mu parim aeg on ning mu kiiremad raundid on kõik sarnase ajaga: 10-12 minutit. Mu ainuke mängimisviis on killer sudoku ekspert raskusastmes. Ruutude märgistamine ei võta enam aega, sest see on mulle juba ajju keevitunud, mis numbrid vastavad kolmeruudulisee 20’le või 24’le. Palju oleneb ka õnnest, kui hea laua saab 🙂 mõni ikka vahest võtab mõne vihje. 

Mu sünnipäevaõnnesoovid hakkasin tund aega varem sisse voolama! 

FREDAG§REEDE 12.11.2021

Täna on minu sünnipäev. Esimene oli kommunikatsioonitund, kus jätkasime oma esitlustega. Siis oli ajalugu ja filosoofia. Viimane oli prantsa, kus jätkasime eksamiharjutustega. Avastasin, et prantsa eksam on siin nii kerge, et see on võimalik läbida midagi oskamata. Eksami ajal on saadaval märkmed, sõnaraamat ja üks verbide pööraja leht. Mina isiklikult lasen iga sõna sõnaraamatust ja pöörajast läbi ja siis pärast saan õpetajalt kirja, et vao kui tubli. Usakas Sofie ostis mulle kooki ja tegi mulle kingi: näksi, üks joonistusplokk ja pliiatsid. Kodus oli kiri postkontorist: mu Eesti pakk oli kohale jõudnud. Seal oli riideid ja uskumatult palju Eesti näksi. Meile tulid juhuslikult täna külla Ola 'õde ja gäng' nagu ta ise ütles. Ta õde, õemees ja nende kaks last. Nad said siis ka Eesti nänni maitsete osalisteks. Ola kiitis küüslauguleibu taevani, ta nüüd tahab kindlasti neid ise ka teha. Sõime šokolaadikooki maasikakreemiga ja vaatasime filmi "Aristocats". Ma mängisin siis inimestest puhkuseks Genshini ja pärast sõime pitsat ja hängisime. Pere kinkis mulle sooje alusriideid, need, mis käivad suusatamise ajaks alla. Piltide hulgas on ka Viimsi Gümnaasiumis tehtud pilt, mille sõber saatis. Ma olen ikka nende arust täisvääriline G2 õppur nende jaoks.

Tegin vaieldamatult uue killer sudoku ekspert rekordi: 7:20! Ilma ühegi vea või vihjeta!

flodhest - jõehobu



Kommentaarid